Krajina mého života, video (2015)




    Hledala jsem krajinu, která by mě zaujala a takovou jsem našla v domácnosti u našich sousedů. Ne, že by mě zaujala svým vizuálem, čí autorem samotným -i když je to důležitá součást významu mé práce, ale zaujala mě příběhem kolem ní. Jedná se o vyšívanou krajinku starého pána, který ji sám vytvořil.
    Na mé práci technikou videa dlouhém šest minut a šestnáct sekund je záznam z vypravování o jedné vyšívané krajince vytvořené před padesáti pěti lety, kde se dozvíme o vypravěči a zároveň tvůrci přes jaké kraje a místa a proč se dostal tam, kde právě stojí a vypráví teď. Dílo má nazev „Krajina mého života“ a vzniklo v roce 2015.

    instalace videa -klauzury - AVU 2015


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

o Ladis

Čertova hovínka / performance (Pokoje5) {2016}